Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-07-07

Gösfisketävling

Gösfisketävling i sjön Åsunden
Missa inte Gösfestivalen som är 25-26 juli (lörd-sönd) 2009.
Självklart är det ingen föranmälan och sjökort kan köpas vid sekretariatet.
Prisbordet är som vanligt mycket fint och förhoppningsvis kommer
något team att åka hem minst 10.000:- rikare (om vi passerar 120 team).

Glöm nu inte att boka 25-26 juli för gösfiske.
Varför inte utmana andra fisketeam, kanske passa på att ha en klubbtävling i gösfiske?

I länken nedan så kan ni hämta en pdf med ytterligare info,
där finns även resultatlista från 2008 samt en del bilder.
Om ni ej kan öppna pdf-filen så maila eller ring så ska jag ge ytterligare information.

Klicka här för mer information

Kom i god tid innan start för att undvika onödiga köer vid ramperna.

Välkomna
Johan Amby, 070-36 77 183
gosfestivalen@gmail.com
Team Dreamteams
Bookmark and Share

Inga kommentarer: