Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-01-05

Här kommer ett mail från Janne Atterlöf

Hej alla ni som deltog i Jul laxen
Ingen trollingtävling, vad jag vet, har körts i de här temperaturerna. Lite otäckt med isbältet som vi var tvugna att forcera på morgonen för att komma ut, men allt gick väl. Allt fungerade kanonbra, det tack vare ER deltagare som är oerhört "proffsiga". Tack!!!!!
Jag vill bara passa på att tacka de tappra som kom och gav sig ut i det minst sagt vinterkalla vädret. Vid start var temperaturen nere på -17 grader. Ett stort tack till Ingemar och Stefan för er hjälp före, under och efter tävlingen.
Prisbordet, som vi tackar alla sponsorer för, var det största någonsin, om vi ser till antalet tävlande.
Tack till:
Berras Sportfiske
CWC
Marin & Fritid Laxå
Baggeruds Camping
Toppskallar
VK
Jaktia
Wild Water Fishing
Leos jakt & fiske

Tack Källan för support med bloggande och ideér.

Sist men inte minst vill jag gratulera Sportfiskeakademins lärare till välförtjänt seger. Grattis!!!! Hoppas att ni kommer tillbaka och försvarar den i nästa jullaxen.


Deltagarlista:

Team Borgs Motor
Team Fettfena
Team BP
Team Sportfiskeakademin
Team Rini
Team Robert Andén
Team Gladiator
Team Big Catch Charter
Team Axelsson
Team Bogesund
Team King size
Team Laxsoppa
Team Nööörd
Team Trooper

Det var två team till som var med, ni gärna får höra av sig och ge sig till känna.

Hälsningar Janne Atterlof
Bookmark and Share

Inga kommentarer: