Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-09-13

Vacker bild



Nu har det inte varit mycket fiske på senaste tiden, bara en massa jobb. Förra helgen var man med jobbet till Dublin, förhoppningarna var att man skulle hitta en vettig fiskeshop, hittade två stycken butiker den ena var stängd och den andra butiken som var öppen där var personalen fruktansvärt otrevlig. Så det blev istället ett ett studiebesök på en radiostation som heter Phantom FM, sen var man tvungen att göra ett besök på Guinness och Jameson. Och alltid när jag är bortrest så kommer det ett sms från Göran i Tema Marre "Kolla bloggen"

Nu till helgen åker båten upp ur vattnet för en omgång med högtrycket. Sen blir det att se efter i kalendern för ett genrep inför kommande trollingsäsong. Beteboxen är laddad och klar och löjor ska fiskas i på söndag.
Fick ett mail av Jonas att "storlöjorna" kommit in.

Och när det verkliga fisket går på tomgång får man fiska på nätet.
Klicka för att se fiskeprogram från Kanada
Bookmark and Share

Inga kommentarer: