Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-03-09

Rapport från Anders och Timo


Uppdatering

På bilden är det Timo som gör viga konster efter att båten har roterat 360 grader = T R A S S S E L
I nu läget så har de tre godkända Röding Öring och Lax dvs En äkta "GRANDSLAM"
Anders och Timo fiskar idag 50% löja 50% Gulp och ställningen är just nu 2-1 till Gulpen samt att en skaplip fisk som slet av linan tog på Gulp.


2007-03-09
08:30
Anders var hemma hos mig igår och lånade några Gulplöjor, han och Timo skulle till Hästholmen idag. Väl ute på sjön så dröjde det inte länge förrens första hugg kom, den tog på riggen 40fot ner på en UV Okiflasher "TopGun" med löja, tyvärr gick loss efter bara några sekunder men en liten stund senare så högg det på den stackade Gulp löjan. Ingen stor men ändå dagens första. Mer rapporter kommer under dagen.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: