Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-12-29

Här hittade vi abborren !

Det har varit några som hört av sig och frågat vart vi fiskade på Hjälmaren så jag tog en skärmdump på min telefon med plotterspåret.
Till isfisket använder jag Navionics sjökort i min Iphone. Det är en superbra app om man på ett enkelt sätt vill hitta heta fiskeplatser utan att man behöver släpa med en större GPS. Vill du veta mer om olika applikationer till Iphone som är ett måste att ha till sjöss, läs på Morgan Lewins blogginlägg "Bra iPhone appar till sjöss" läs mer om det här > där tipsar han om olika "appar"
Imorgon torsdag ska Anders och jag ta med våra kids ut och meta gädda på en liten sjö som ligger vid vår sommarstuga. Jag kommer att lägga ut "live" bilder och den stora förhoppning är att både Felix och Viola kommer att få drilla gädda.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: