Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-02-10

NYA FÄRGER PÅ SALSA


Nu har det inte varit mycket fiske att skriva om på sista tiden, det mesta i mitt liv kretsar just nu kring tre saker, mitt nya på jobb na.se, att vi ska ska flytta till hus om någon vecka samt att det är en liten till på gång i familjen. Men imorgon ska jag tröst handla lite. Anders från Jaktia Östlunds ringde och berättade att det kommit in en jätteladdning med helt nya färger på både Salsa flashers och huvuden. Jag lägger ut lite bilder på de nya färgerna under morgondagen.
Hoppas att den här färgen som bilden visar (egen designad) är med. Vi får se om Petri hunnit med att göra den.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: