Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-11-12

Bilder från fisket i Vänern 12-13 nov


Dag 1
Praktikanten


Dag 1
Sebbe drillar fisk, tyvärr så simmade den vidare med en Salsaskalle i mungipan. Vi såg fisken hoppa ca 20 meter från vår båt så vi vet att det var en silverfärgad fisk och inte en gädda som bet av linan som ni påstår att det var.


Dag 2
Sjön ser lugn ut vid rampen, men det var det
INTE ute på sjön


Dag 2
Martin med en grann Öring på ca. 5,5 kg.
Den tog en löja (Salsa) på ytan.


Det var trögt dessa dagar, en gädda på två dagars fiske i min båt och en gädda och en öring i Jannes båt. Nya tag längre fram, tack Janne för att vi fick bo hos dig !
Hoppas whiskeyn smakar bra.
//Stefan, Martin(Trollingpraktikanten), Seb och Mange

Bookmark and Share

Inga kommentarer: