Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-04-16

Telefonproblem

Äntligen så fungerar det att ta emot mms och blogga från min telefon. Nått fel hos Tele2 har gjort att alla MMS som blivit skickade de senaste dagarna kom fram idag. Här är lite bilder från Jonas fiske i söndags då han fiskade med sin kompis Palle som för första gången fick en godkänd lax.
Själv så fiskade jag med Martin Magnusson och Tommy Segelberg och vi hade ingen lycka med oss den dagen, 13 hela timmar utan en enda petning på löjorna....... Tack för den fina kommenteren Petter Larsson "Det måste vara nån typ av rekord att köra så länge utan ett hugg" Skam den som ger sig, måndagens fiske var nästan lika trögt endast några returer samt en vildlax på 5-6 kg.
Bilden längst ner är från Anders och Timos trollingtur i söndags de fiskade oxå i området Olyckan/Lakholmen




















Bookmark and Share

Inga kommentarer: