Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-01-20

Tävla och vinn

Tävla och vinn dessa Salsahuvuden
Under förra året var jag och Jonas och hälsade på Kristian på Röst. En av dagarna hade vi ett otroligt sejfiske utanför Vaeroy. Och min fråga är hur många sejar fick vi den dagen. Svaret är enkelt om du letar runt på bloggen så finns en bild där Jonas håller en hälleflundra och framför honom ligger ett gäng med sejar. Hur många sejar ligger det på bryggan?
Maila rätta svaret med ditt namn och adress senast torsdag 24 januari och av de rätta svaren så dras en vinnare. Vinnare publiceras fredagen den 25 januari. Lycka till
//Källan




Bookmark and Share

Inga kommentarer: