Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-01-02

Länk till bra väderobservation i Åmål



20070102
20:00
Det verka som om det inte har varit så många ute sedan Nyårsafton förmodligen beror det på att det varit blåsigt men det kanske är så enkelt att man inte hämtat sig efter helgens festande...
Pratade med Micke Collinge som idag har varit ute och fiskat utanför Åmål, han berättade att de fått en fisk i baljan idag, en lax på 5kg(bild) och det var det enda kontakten de hade under hela dagen. Själv så åker jag till Kristinehamn imorgon och hoppas att laxen finns kvar i området kring Baggerud.

Tips på en bra väderlänk från Åmål
Väderobservationer från Fogdens Fyr Åmål
http://vader.edu.amal.se/index.html

//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: