Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-26

Bomtur i Granvik


20061226
20:05
Med ett par timmars sömn i kroppen efter att spelat skivor på Strömpis i Örebro, så stack jag och Jonas ner till Granvik och vädret verkade ok, västliga vindar och mulet. Vi bestämde oss för att fiska norrut upp mot Mellboön/Vitskär Men det blev en äkta bomtur, inte ett petning på hela dagen, de flesta båtar vi träffade i hamnen hade oxå kört bom endast två båtar som fått fisk och det var lekfärgade retur öringar. Så imorgon blir det nya tag efter ha pratat med Petter (PS trolling) så bär det av till Vänern och Kristinehamn. Han hade idag ett riktigt bra fiske se hans blogg
Bookmark and Share

Inga kommentarer: